Dostępny jest drugi odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Seria powstała w wyniku realizowanego przez blisko rok innowacyjnego projektu polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń. WIŚNIOWSKI we współpracy ze znanym Shop Doctorem, dr Markiem Borowińskim zmieniał doświadczeń zakupowych Polaków oraz tworzył salony sprzedaży przyszłości przy wykorzystaniu autorskiej koncepcji komunikacji produktowej.

Morbi vitae purus dictum, ultrices tellus in, gravida lectus.

Nowy odcinek programu „Salonowe Rewolucje” przedstawia przeobrażenie punktu handlowego firmy BOMARD koło Turku w nowoczesną przestrzeń sprzedażową, która zachęca do testowania produktów i wchodzenia z nimi w interakcję.

Salon BOMARD zyskał zupełnie nowe oblicze: nowoczesne, czytelne i mocno nakierunkowane na potrzeby klienta. W Strefie Konceptu marki WIŚNIOWSKI wykorzystana została unikalna formuła komunikacji produktowej – klienta otaczają tabliczki z poleceniami zachęcającymi do przetestowania bram, okien i drzwi.

W salonie BOMARD szczególnie wyeksponowane zostały trzy elementy: brama segmentowa PRIME, napęd METRO oraz funkcja smartCONNECTED. Zakresy wymiarowe PRIME są tak skonstruowane, by każdy mógł dopasować ją do swojej inwestycji. Napęd METRO jest szybki, niezawodny i funkcjonalnym, natomiast funkcja smartCONNECTED pozwala sterować nim za pomocą urządzeń mobilnych z dowolnego miejsca na świecie. Przestrzeń sprzedażowa została zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart domu”.

 

Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.