WIŚNIOWSKI wraz z Shop Doctorem dr. Markiem Borowińskim zmieniają doświadczenia zakupowe klientów. Na włączenie się do projektu zdecydowała się firma ARTEX z Chełma – dzięki temu sklep założony w latach 90. przeobraził się w nowoczesny salon sprzedaży

Morbi vitae purus dictum, ultrices tellus in, gravida lectus.

Salon ARTEX został podzielony na dwie części – strefę sprzedaży i strefę konceptu, która jest sercem całego sklepu. W tej przestrzeni został umieszczony system Home Inclusive, który łączy w jednym designie bramy, okna, drzwi i ogrodzenia marki WIŚNIOWSKI. Produkty są w niej ułożone w taki sposób, by pokazać możliwość stworzenia spójnego wyglądu posesji. Całość dodatkowo wiąże technologia smartCONNECTED, która pozwala sterować produktami za pomocą smart fonu z każdego miejsca na świecie. Jest to więc rozwiązania kompleksowe, a na dodatek klienci mogą tu wszystkiego wypróbować.
– Salon sprzedażowy to nie muzeum. Znaczna część klientów nie jest jeszcze tak świadoma i tak odważna, by samodzielnie wypróbować produkty, które mają przed sobą. Trzeba ich do tego zachęcić. A salon ARTEX został tak zaprojektowany, aby każdy mógł wypróbować jak działa brama segmentowa PRIME czy dostrzec, jak metaliczne drobinki delikatnie migoczą w świetle na jej powierzchni. Takich rzeczy nie da się dostrzec w internecie czy w katalogach promocyjnych. Dlatego zawsze gorąco zachęcam: odwiedzajmy punkty sprzedaży. Zobaczmy, dotknijmy, sprawdźmy: czy kolor nam odpowiada, czy drzwi łatwo się otwierają, czy konstrukcja bramy jest solidna – zaufajmy własnym zmysłom! – zachęca dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ekspert marki WIŚNIOWSKI.
Salon sprzedażowy ARTEX zyskał jasne, przyjazne oświetlenie i nową kolorystykę – modne szarości stanowią tło, które idealnie eksponuje produkty.

 

Salon ARTEX działa na rynku od prawie 30 lat, natomiast zarówno rynek jak i oczekiwania klientów zmieniły się od lat 90. Nie od dziś wiadomo, że wygląd może zachęcić lub zniechęcić do zakupu, bo kupujemy zmysłami – wzrokiem, dotykiem, węchem. Dzięki Salonowym Rewolucjom marki WIŚNIOWSKI salon ARTEX zyskał nowoczesny wygląd, który podkreśla kompleksową ofertę – od sprzedaży do montażu i może bez problemu konkurować z dużymi marketami, a nawet je prześcignąć…